۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲

معاون استانداری اردبیل:

اهداف کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل باید در جامعه ماندگار شود

اهداف کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل باید در جامعه ماندگار شود

اردبیل- معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: اهداف کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل باید با برنامه‌ریزی منسجم اجرا شده و در جامعه ماندگار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر سه شنبه در جلسه کمیته یادواره‌ها و امور شهرستان‌ها با بیان اینکه بی‌تفاوتی به خون شهدا غیر قابل جبران است، اظهار کرد: اهداف کنگره باید با برنامه‌ریزی منسجم به طوری طراحی و اجرا شود که در جامعه ماندگار باشد.

وی افزود: باید ظرفیت‌های ادارات و دستگاه‌های دولتی در شهرستان‌ها نیز استفاده شود، چرا که کنگره شهدا تنها به مرکز استان ختم نمی‌شود و نیاز است همه برای همکاری با کنگره شهدا به منظور اجرای بهتر برنامه‌ها و اهداف این کنگره پای کار بیایند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به تأثیر برگزاری برنامه‌های در نظر گرفته شده کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در امر کاهش تخلفات و جرایم در جامعه، گفت: ما به راحتی می‌توانیم از این کنگره در جهت رفع و کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کرده و با وحدت و همدلی کار را انجام دهیم که طلاق، نزاع دسته‌جمعی و دیگر بزه‌ها به حداقل برسد.

قاسمیان ادامه داد: کنگره شهدا، یک حرکت عظیم فرهنگی است و همه ما در اجرای این فرهنگ در تلاش هستیم تا به نحو احسن انجام دهیم و در کنار تأمین امکانات، تجهیزات و منابع مورد نیاز سعی خواهیم کرد از این فضای معنوی در جهت بهبود شرایط رفاهی و آسایشی مردم نیز استفاده کنیم.

وی افزود: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و ادارات مربوطه و همچنین کمیته‌های کنگره، می‌توان در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی اجتماعی که یکی از اهداف کنگره شهدا است، می‌توان گام بلندی در توسعه استان اردبیل برداشت.

کد خبر 5542065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha